За останні кілька років можливості ремонту автоскла вийшли на новий рівень. Тепер скол — не привід для обов’язкової заміни лобового автоскла. Досвідчені фахівці можуть усувати тріщини, що поширюються більш ніж на 15 см, навіть якщо вони виникають повторно. Процедура здійснюється без демонтажу, займає від півтора до декількох годин.

Ремонт лобового скла (будь-якого класу) поділяється на два основних типи: ремонт автоскла зі сколом і з тріщиною. При ремонті відколів пошкодження очищається і заливається спеціальним полімерним розчином, котрий під впливом ультрафіолетового випромінювання набуває властивостей того ж скла. Для ремонту автоскла, ураженого тріщинами, використовується заповнювач підвищеної плинності. Для того, щоб усунути тріщину, висвердлюється опорна точка. Заповнення тріщини проводиться від місця її виникнення у напрямку до опорної точки. Коли заповнювач затвердіє, автомобіль з відремонтованим склом готовий до використання.